Albums

Albums 21 - 29 van 29

1. Parelmarkt

Parel en edelstenenmarkt

Dit is een gebied waar ze edelstenen, ivoor, bloedkoraal en parels verkopen. Geen nep spullen maar echte ( met certificaat) kwaliteit. Ivoor en koraal wordt hier gewoon nog verkocht.

9 foto’s

2. Dieren- en plantenmarkt

Dieren en plantenmarkt

Dit is een dieren-, en plantenmarkt waar enorm veel dieren verkocht worden. Echt alle soorten huisdieren worden er verkocht. De omstandigheden waaronder is niet volgens onze westerse standaard. De uitbraak van SARS ( de dodelijke longinfectie ziekte)…

14 foto’s

3. Proost, eerste avond van het Oktoberfeest

Oktoberfest

Elk jaar wordt eer een Oktoberfest georganiseerd in Guangzhou.

4 foto’s

4. IMG_20181202_140810

Shamian Island

Shamian Island is een eiland dat in de Pearl River ligt. Hier zijn de westerse invloeden goed te zien. Europese gebouwen en beelden die de betrekkingen met Europa laten zien.

14 foto’s

5. 1537328451953

Chimelong Safari park

Chimelong is het Disney van China. Het bestaat uit verschillende parken, waaronder een Safaripark, Achtbanen park. waterpark en Circus.

9 foto’s

6. 1536395961279

Baiyun Mountain

In het Chinees heet deze berg Witte Wolken berg. Heel vaak hangen er wolken om de bergtop, waar deze berg zijn naam aan heeft te danken. Deze berg ligt in het noorden van de stad Guangzhou, op ongeveer een kwartiertje rijden van ons huis.

19 foto’s

7. close up landingsgestel

Werk Harrold

Hier zijn alle foto's te zien die met mijn werk te maken hebben, de fabrieken waar ik verantwoordelijk ben, de collega's en evenementen waar ik aan heb deelgenomen.

42 foto’s

8. IMG_20190127_143328

West Lake Park

Dat is een groot park met een in het midden een meer. Het ligt op slecht 5 minuten lopen vanaf ons appartement

42 foto’s

9. Jinlun Guild Hall